attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Wednesday, September 7

result trial :/

result trial pmr dah dapat ! :DD yeahh . tengok dari reaksi  macam dapat good result je . hehh , hampeh jela kau eyra . walaupun takda sape sepandai aku , tapi yang lagi pandai dari aku sangat ramai . hehe . nak tahu ke result aku ? alooo , kiteww maluww larr awaxxs .. -.- kiteww tax pndai mcam awaxxs :) sorry tergedik . k lahh , nahh ! tengok kat bawah nie ..

japjap . kena buat suprise :)



1....








2...









3....




Bahasa Melayu       - 82%          (A)
Bahasa Inggeris      - 65%           (B)
Mathematics           - 62%          (C)
Science                  - 61%          (C)
Agama                   - 81%          (A)
Geografi                 - 77%          (B)
Sejarah                  - 78%           (B)
Kemahiran Hidup   - 65%           (B)



kedudukan dalam kelas = 19/38 . yeayy ! dapat no 19 !! #tupunnakbangga -.-



tadaaaa !!! terkejut tak terkejut tak?? 2A 4B 2C . science and math aku memang ke laut . hahaha , kan aku dah cakap aku memang pndai . dapat 2A je . korang adaa ? :DDD hmm .. tapi sbnrnyaa teruk lahh -.- target aku 4A paling kurang . haihh , tapi ok lah kot . bersyukur dengan apaa yang ada . lagi pun trial nie mana ada aku study . study memain ada lah . hehe , tunggu nak pmr nanti lah aku struggle :DD cehh , cara cakap mcm pmr tahun depan je . pada hal lagi 28 hari je . apa pun cannot lah kau nie eyra . takpaa , pmr betul nanti aku nak dapat kan paling kurang 5A . ermm ,insyaAllah lahh . doakan aku yang comel nie berjaya kayy ? hee :DD ermm , takpa . aku memang suka perasan . so abaikan .

muka pelajar cemerlangg ! :DD k dah . abaikan muka model tak berbayar nie .


#dah tukar lagu blog :) lagu favourite akuu . lagu nie untuk superman . kalau dia dengar lha . hee , takpa kalau menyampah dengan lagu nie nanti aku tukar lagu lain balik :)