attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Monday, September 5

FYI :)

excuse mee budak hot ! aku tak kisah kau nak anggap aku apa , tapi just nak inform yang aku gaduh dengan kau bukan sebab lelaki . aku gaduh sebab kau tuu tak pernah paham perasan orang lain . dah bosan dah dengan perangai kau . tak kisah lah apa pun alasan kau , aku tetap dah meluat dengan kau . sorry to say budak hot :) kau penah tanya kenapa aku macam nie , aku dah berubah . hello , *gedik sikit* mehh sini aku bagitahu kauu ,  sebenarnyaa kau tu yang tak kenal akuu . bukan aku yang lain :) kalau aku berubah pun aku just berubah jadi jahat sikit . dah tak baik macam dulu . walaupun sebenarnyaa aku nie takda la baik mana pun . aku dah bosan buat baik dengan orang yang aku sangka baik tapi sebenarnya dia pijak kepala akuu . woiii! bapak aku bayar zakat tauu . aku dah rasa macam orang bodoh sebab maafkan kau berkali kali .  yeee ! memang lah aku takda rupa macam kauu sampai semua orang dengar cakap kau , tapi aku beruntung sebab takda perangai macam kau :) tak tahu lah bila kau nak berubah . bukannya aku tanak terima kau lagi , tapi tak boleh . hurmm , seronok lah kau kan mengumpat pasal aku dekat superman and kazen dia :) takpaa , teruskan lah . aku tak kesah sangat . sebab aku mengumpat kau lagi banyak kott . dahh dahh , pergi la update blog kau tulis pasal akuu . bagi je tahu semua orang yang aku nie jahat , tak cantikk pastu ada hati kat superman , aku nie suka perasan or pape jelaa . takpa :) aku tak terkejut pun kalau superman aku benci aku sebab aku benci kat kau :) tantahh dia msg aku selama nie pun sebab kau yang suruh . nasib aku mmg macam nie kot , aku redha jee . ouhhh btw status kau tu aku dah baca . jangan risau :)

*ya Allah , ampunkanlah dosaku yang telah mengutuk orang ya Allah . amin amin ya rabbal aa' lamin :)