attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Friday, September 9

anak sedara yuna :D #perasan

aku benci hari semalam -.- tapi dah lama lama sikit aku dah back to normal :D takda lah lama mana , tak smpai sehari pun . haha . hurmm , aku rasa mcm aku nie merepek lahh . k tukar topic -.- PMR ! o.0 lagi 24 hari . wwuuuuu , and aku still boleh online and update blog bagai and just buat muka tak berdosa . ouhh great ! so tak payah nak terkejut lah ae kalau result pmr aku macam sakai . tengok result trial pun dah boleh agak ,. haha . minggu depan lah aku start belaja . hee , watlek watpeace (Y) skrg nie hati aku tak tenang lagi so tak masuk otak pun kalau aku belajar . tak sabar nak habis pmr ! :DD sebab aku and the geng dah plan dah tau nak pegi mana lpas pmr .kita org nak merdeka habis habisann ! nak shopping puas puas . well , you know girls right ? okay sekarang dah terbukti sesakaian aku . hehe , watlek watpeace jee . aku rasa aku lah orang yang paling tak kesah nak pmr . haihh , apalaa yang ada dalam kepala otak aku nie . aku rasa cerita aku nie sangat sangat dan sangat bosan and tak menarik . soo apa lagi , macam biasa lahh . blog aku mana lengkap tanpa gamba . hehe :DD okay semuaa , buat lah muka bahagiaa macam aku niee . :DDDD hee .


TADAAA ! terkejut tak tengok gamba nie ? heee :DD takda lahh , tadi aku tengok youtube pasal cara pkai tudung style hanna tajima . soo aku pun tergedik lah kejap . kalau tak suka abaikan . k terimakasih :)


aku boring . nak study memang harapan jelaa so aku pun edit edot jela gamba sendiri . yahh , gamba nie buruk tengok lah sape tuan dia soo aku gelap kan . tapi still buruk jugak . takpa lahh . nextt !


nie namanyaa modal ketiak . hoho ! k sebenarnya aku tak tahu nak buat apa -.-


gambar aku semua poyo sakai gelabah kebebeh taik hidung masin . sebab aku memang sukaa bajetttt , heee. kk , boiii ! <3