attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Monday, September 12

raya raya raya ! :DD

hallooo mellooow ! sebenarnya hari nie tanak citer pape just nak tunjukkan gambar raya ! :DD hee , sorry lahh aku orang dah nak habis raya baru nak masukkan gambar raya . haihhh , apa pun cannot . kk , tanak cakap banyak , asyik asyik membebel je kat blog niee . soo enjoy lah yee . *walaupun gambar tah pape . watlekk watpeace (Y) heee .

malam rayaa ! bahagianyaa aku main bunga api . tapi satu nie jela yang aku main .aku lambat , dah habis :/
k , aku and kakak aku buat iklan colgate -.-
heee :)
tadaa ! ensem tak aku di pagi raya dengan jubah ? nie semua di atas permintaan ayah aku yang nak tengok anak dia semua pakai jubah . happy lah abah aku . haihh , dah macam nak pergi umrah .,

tengok aku senyum ! macam monyett ! :DD
yang nie aku comel sikit . heee , k dahh . tak payah kutuk lebih lebih -.-
peacee yooo :D
benci time niee . aku bajet ayuu -.-

kat kubur :)

comel tak aku time nie ? heeee terima kasihh . k nexttt !
time nie semua dah serabai . sebab dah petang . baru lah dapat merasa pakai baju raya . dari pagi asyik jubah jee .


gamba nie sakai uhh , dah rotate masuk kan sini jadi cenggini . gilaa !

baju raya aku ? cantikkann ? heee , terimakasih :) tapi abaikan model dia .




gambar dah habis . kazen aku tanak masuk kan semuaa . jahat kan diaa ? huhh ! tapi gamba semua cantik kann ? biasa lahh , pakai camera mahal . cuma yang 6 gamba terakhir nie pkai fon jaa . haha , seronok kazen aku dapat camera baru ., hehh ! takpaa .. kbaii <3