attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Monday, September 19

blaa blaa blaaa ,

haiiii ! :DD lama dah tak update blog . tahu rindu , jangan lah cakap . malu lahh kitewww ! -.- haha dah gedik dahh , takpa abaikan . hurmm okay . budak yang paling "HOT" kat skulaa dah remove kiteww dari fesbuk dia lahhh . aloooowww :( tahu lahh kiteww tak hot macam awakk . haha ! buekkk . tak heran pun lah wahai sabrina sharleen :) regret to know her . malam tadi rasa sangat malang sebab mimpi pasal dia . eerrrr !bila bangun je tetibe rasa sangat benci kat dia . dunno why :) okayy nie ada pesanan sikit lhaa untuk dia . tolong delete semua post pasal saya kat blog awak yee . saya rasa awak sangat hipokrit bila awak tulis macam tu . k sekian terimakasih :)

tak sabar nak tunggu habis spm . bukan aku habis spm but superman sayaaa :DDD hehehe . aku pmr pun tak habis lagi . cakap pasal pmr , tinggal 14 hari je lagi o.0 and aku still kat sini boleh online siap update blog lagi . wooo , terbaikkk ! bak kata boboiboyyy , aww . comelnyaa boboiboyy :DD haha . malam nanti insyaAllah aku belajar . ehh aku apply skula vokasional and teknik tauu . sebab sebab aku nak pindah , pertama : aku rasa kalau duduk rumah mmg komputer lah sahabat sejati aku .
kedua : kalau duduk rumah mmg sah lah aku tak study .
ketiga : tak suka tengok sabrina *aku mmg jujur* dari dulu cakap nak pindah . bape kali tah but still jugak ada . soo better aku je yang angkat kaki
keempat : suka hati aku lah nak pindah ke tanak :DD

tapi tak tahu lagi jadi ke takk . soo nanti kalau aku pindahh jangan lah rindu aku selalu . heee :) nanti kiteww bagi gula gula dua posen aee . buat pengubat rindu . aku dah mula merepek kbaii


abaikan aku yang macam kambing niee :)