attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Friday, August 26

selamat hari raya;)

tadi kat skula last day puasa for this year :) gembira sikit . plus hari nie birthday pravinn ! *aku lebih suka panggil dia prabin* comel rite ? hha okay , pagi tadi masuk je kelas aku terus nyanyi lagu happy birthday kat dia . "happy birthday to youu , happy birthday to youu , happy birthdayyy .... *and bla bla bla bla* . and hari nie jugak dapat paper . grrrr ! haha , dapat paper bm . yg nie paling aku tension . dapat 79 . sumpah cakap cikgu kedekut markah gilaaa ! -.- aku dah tiru ayat macam karam singh walia dahh . tak cukup hebat lagi kee ? cikgu suka dengki ouhhh ! -.- tanak kawan cikgu . hurmm , pastu apa lagi ekk yg dah dapat ? ermm , math . yg nie pun aku tension sikit . 6 soalan tak sempat buat soo aku main hentam jee . tak cukup masa -.- takpa laah , watlek watpeace jelaa :DD haha . pastu tadi dah dpt sains . but paper 1 je . memuaskan jugak lahh . yelaa , aku mana study . haha , dapat 31/40. wooo , alaa nasib je tuu . klaa , tanak la cakap pasal nie . tak menarik lgsg . macam mengantuk jee . haha . ckp pasal raya lahh . hee :DD

kepada sekalian sekalian sahabat yang baca blog nie , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI :) kalau aku ada buat salah tuu alaa lupa kan jelaa . salah sikit je pun kann ? setakat termengumpat termengata jee , tak besar mana punn . nanti kiteww bagi awaxx gula gula dua posen ehh ? :DD hahhh ! tunggu apa lagi tuu ? cepat lah mintak maaf kat aku pulakk . tengah hulur tangan nak salam niee . *muka bajet* dah salam tuu cium sekali aee . haha , lekk lekk . gurau gurau kucing jee . takpaa , tahu korang selalu mengumpat akuu . soo aku dengan hati yang penuh ikhlas lagi suci lagi bersih lagi murni , aku maafkann :) sebab aku pun selalu jugak mengumpat korang . maybe lagi terukk kot  :DD soo watlekk je . adil rite ? ;) haha , . eh jap nak bagi pengunguman sikit nie , penting tauu ! hurmm , ermm , esok baru aku nak beli baju kurungggg ! :DD hee . tuu je pengunguman akuu ., selamat hari raya ! malas nak pesan jgan main mercun sebab korang memang kepala helmet . okay bai :)