attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Thursday, August 4

a memory to burn , a new life to build ;)

sekarang aku rasa aku patut berubah , berubah jadi orang yang lebih matang . maksud aku cara pemikiran yang matang . sebab selama nie aku rasa aku macam budakbudak 3 tahun . sikitsikit nak touching , sikit sikit nak merajuk , bila aku pikir balikk aku hanya mampu berkata "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! bodohnya akuu" tu jelaa yang mampu aku gambarkan betapa tak matangnyaa aku dulu . mulai sekarang , 4 ogos 2011 aku akan berubahh jadi orang yang lebih matang . *semangatt . yeahhh ! tp errr , insyaAllah lhaa . haha , takut perangai aku yang tah pape tu datang balik . mana la tahu kann , bila aku pikir balik apa yang aku dah buat dulu , aku rasa mcm bodoh pun ada , malu lagi lah ada . bengap tu ada la sikit . sakai tuu paling banyakkk ! wooo , teruknyaa aku dulu . okay sekarang open a new chapter in my life :) aku dapat hidayah nak berubah nie dari seseorang . tak payah lah tahu sapee . orang tu sendiri pun taktahuu . hahaha . aku je yang tahuu . aku berterima kasih kepada orang ituu ,. siapa ?? biar lah rahsiaa . mulai sekarang , apa yang orang cakap kt aku, aku akan anggap sebagai teguran :) ehh tapi gedikk aku tuu ? boleh ke berpisahh . haha just wait and see .

hari nie dah hari keempat puasa . lagi 26 hari .okayy sabarr . tapi aku tak rasa lapar punn . hauss pun takk . whee :DD seronoknyaa . takda la merana sangat harinie . k laa . boii ! assalamualaikumm :)