attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Wednesday, August 3

3rd of Ramadhan ,

3 hari dah kita puasa . lagi 27 hari nak rayaa . yeeyyyy ! *puasa 29 hari ke 30 hari? k takpa abaikan . story of the dayy? okay tadi kat skulaa .. ermm takda pape yang menarik cuma macam biasa hari hari kacau pravin . heee :D seronok kacau diaa . okayy harap dia tak baca yang nie . yahh , macam semalam jugakk . dia still anggap aku macam patung bergerak . dia dah totally different ! dulu baik je dengan aku , kalau dia online dia selalu tegur aku kt fb dulu . borak ngan aku pastu merepek apa semua tuu . kalau jumpa aku dia mesti tegur akuu . tapi tu semua dulu lahh . sekarang ? jangan tanyaa lah . paham paham jelaa apa yang berlaku . pelik gila dia berubah smpai macam tu sekali . dia lalu depan aku pun dia buat bodoh je . aku pun tengok jelaa dia . sampai kawan aku pun ada cakap apsal dia tak tegur aku . malas nak ckp banyak aku cakap jela dia ada hal . dia malu ke ada kakak macam akuu ? maluu ae ? yelaa , aku tahu aku sape . atau dia rimas dengan aku ? okay takpa . kalau rimas jangan cakap dengan aku langsungg! tadi kt bustop dia ada tegur aku tapi aku tak pandang dia punn , kalau aku tengok muka dia aku rasa sedihh . nanti aku nangis . yeee , aku memang sangat sensitif . note that ! aku sayang dia macam family aku sendiri tapi aku tahu dia tak pernah anggap aku macam tu pun . and aku rasa dia mungkin tak perasan yang sebenarnya sikap dia kat aku dah berubah gilaa . rindu dia yang duluu :'( k lah , esok sambung . boii