attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Saturday, August 6

#aku lupa la bape hari dah kita puasa , haha

nmpk tajuk tuu ? yee . aku mmg lupa bape hari dah kita puasa . haha . terukk kann ? well ,u know mee :D hari nie aku berbuka puasa sorang sorang . sangat sedihh . makanpun tak lalu . makan sikit jee , pastu tak lalu dahh . ayah kerja pkul 6.30 tadi . sedihnyaa hidup akuu . selalu sorang sorangg :(( okayy dahh .tak payah nak sedih sangat ,mcm aku tak biasa je tinggal sorang sorang . saje je nak menggedik aku nie . k exam lagi seminggu lebih . buat masa sekarang nie aku dah study hanya lahh 5% . kalau ayah aku tahu mesti kena sembelih . haha , study ikut mood la . kalau takda mood macam mana nak masuk kann ? mengikut kajian aku memang selalu takda mood nak study . dah la trial . takpa la trial je bukan pmr betul pun . *cehh bajet je akuu . puihh ! tadi disebabkan aku bosan aku pun bersnap snap lah dengan baju baru akuu . nak beragan kejap sementara tunggu waktu berbukaa .jom tengokk . #gambar aku semua buruk so tak payah nak buat muka terkejut sangat lah tengok gamba aku yang tah pape tuu . watlekk watpeacee jee :DD



yee ! muka aku memang macam mintak kaki . aku tahuu . haha
nie namanyaa main cakk cakk :D

yang nie sumpah buruk . tapi nak buang sayang soo aku letak jelaa kat sini . blog nie mmg tempat aku buang gambar yang tak pakai :))

tangan aku berbalut ! lukaa , tercucuk jarum masa tengah jahit . hhaha

sorry lah aku tak cantikk macam korang soo gambarnyaa punn ... paham paham jelaa . HAHA ! yess , aku memang suka bersnap snap . hilang tension :) kbaii .