attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Monday, August 15

*toinkktoinkk :D

heyy readerss ! dah tiga hari tak update blog . jumaat , sabtu and ahad . tahu korang rinduu . jangan lah cakap , malu lahh *blushing* okay sangat gedikk . finee , abaikan . tiga hari tak update blog ,wahh ! rindunyaa !! terlalu banyak nak cerita sampai dah lupa semuanyaa . tak tahu nak cerita apa . haha , jap jap . nak ingat balikk .. ermm , urmm, hurmm , haaa ! aku ada cita cita baru tauu . nanti kan aku dah besar aku dah kawin dengan mat salleh :DD okayy , ketawa lah puas puas dulu .. -.- dahhh ? okay aku smbg balik , aku nak kawin dengan mat salleh sebab nanti dapat anak mesti comel gilaaa ! awww ! :DD bestnyaa ! haha . tercetusnyaa cita cita baru aku nie ,, semalam .masa pergi KLCC . ramai mat salleh .pastu terjumpa yang satu nie tetibe terjatuh hati pulak kat diaa . haha . sumpah dia handsome gilaa ! pakai seluar pendek dengan rambut dia yang curly curly tuu . OHH EEMM GEEE ! aku dah cair kat situu . aku rasa umur dia still belasan tahun lagi . ada chancee !  haha,nak jumpa dia lagiii ! takpa lahh , saya jumpa awak dalam mimpi je aee ? eeuwwww , gedixss nyeeww ! haha , nie namanyaa bukan berangan lahh tuan tuan dan puan puan . nie namanyaa cita cita . cita cita aku memang tinggi . tak setaraf dengan ketinggian aku . haha , tapi orang selalu cakap .. kejayaan selalu datang dari angan angan . soo jangan lah nak dengki sangat . tapi kalau tak dapat yang mat salleh yang ada mix pun jadi lahh . haha , yee ! aku memang poyo gila nak matii !! aku tahu ada yang ketawa guling guling baca post aku niee -.- tanak kawannn ! kbaii .


#nak tengok budak comel gilaaa takk? jap aeee , nie haa . jeng jeng jengg ! :DD


ehh , salah gambar pulakk . hehehek ..

nie haa ! comel kann ? tengok lahh muncung kita orang sama :DD wheee , haha . nie adik orang . aku pinjam jap . soryy ye curik gambar adik awakk. haha :PP watlekk watpeacee (Y) kbaii :)