attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Wednesday, August 17

16 august 2011 ;)

heyy readerss ! semalam aku pegi buka puasa dekat upm . tempat yang bersejarah bagi akuu :D haha , tapi tahun nie tak sehebat mcm tahun lepas . hehh ! boring , tak ramai punn . time makan makcik aku suruh aku duduk semeja dengan anak anak yatim . semua laki . nasib baik kecik kecik lagiii . ingat kn darjah 2 , 3 mcm tu tahuu . sekali tanyaa dia cakap darjah 5 , 6 . pehh ! kecik keciknyaa awakk . haha . kat sana aku carik pakwe ensem tauu . tapi takdaaa :( choii ! gatal . haha , malas la nak citer pasal niee . mcm tak menarik jee .

citer nie lagi menarikk :D semalam aku asyik teringat kat superman aku jee . yelaa , tempat tu lahh first time aku jumpa dia . tapi sebelumm tu , sape sape yg rasa dah bosan dengar aku pasal superman , anda dipersilakan close tab nie . sekian terima kasih :) okay , smbg balik . kazen aku suruh aku text dia. aku pun dengan bangganyaa text lah dia . dah dua bulan tak contact . uishhh , lamanyaa ! haha . aku pun text lahh . aku cakap "hai . lama dah tak contact :)" tu jee . haha . 3 jam kemudian baru dia reply . hehh ! bagusnyaa . tapi takpaa . tetap happy . dia reply "call jap" . pastu aku call lah diaa . seronok tauu ! dia suruh call mesti sebab dia rindu akuu . aww , cweetnyaa awakk :DD ok , abaikann . macam macam kita orang borakk  . pastu dia cakap kann , tak menangis ke kat sanaa ? aku pun just cakap HAHAHAHHAHAA . sedih sikit jee . yg paling aku suka dia cakap "dah setahun dah kita kenal" tapi sepatutnyaa dia cakap "happy *********** eyra!" okayy , aku suka berangan . tapi takpaa , asal kn dia ingat yg aku ngn dia dah kenal setahun :) tak payah lah citer apa yg aku borak ngn dia semalam . nanti korang menyampah :) tettttt , perbualan dirahsiankann . haha . aku memang cakap mcm keling . dulu ckp tak suka , pastu suka , pastu benci , skrg suka pulakk . tak payah nak terkejut sangat lah kalau nanti aku cakap aku benci kat diaa . the conclusion is : aku memang takdaa pendirian yg tetap pasal dia . atau lagi senang difaham , aku tak tahu apa perasaan aku kat dia . #kepada mereka yang rasa menyampah dengan citer pasal superman saya niee , harap maaf yee . lagi pun kn dah bagithu awal awal tadii . kalau tak suka jangan baca :) kbaii .

seperti biasaa , hidup aku tak lengkap tanpa bergambarrr ! :DD





mesti ingat aku gila kan amek gamba nie . haha lek luuuu . ada cerita lahh . nmpk tak yg aku bulatkan warna hitam kat atas tuu ? haa ! kat situ lahh aku berdiri masa aku tengah tengok dia and dia pon pndg aku :DD

haaa , yg nie pulakk tempat dia berdiri and pndg atasss . awww , tak boleh lupaa . nak cakap aku gila cakap lahh :DD #macam citer hindustan lahh . hahaha














aku dah terlalu bosan tunggu makcik aku lama sangat soo kita orang buat shooting sendiri dalam kereta . haha , kbaiii :) 

No comments:

Post a Comment