attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Tuesday, November 8

R. A. N. D. O. M.

walawehh . lama dah tak update blog . hehe . rindunyaaaaaa . wa manyak bizi la , cehh busy lah sangat. k nak bagitahu sikit, aku dah tak suka kat superman aku tuu . dia dah godai. dah terjun klcc . dah mati . okay citer pasal dia tamat disini . aku suka orang lainn! hehe . gatainyooo. haha. tanak ah citer sekarang . maluwww. nanti kalau aku dah jumpa dia baru aku story mory okay guyss. hehe . yahh . aku dah habis sekolah. so next year aku form4. walawehhhh. aku dah form4 laaa. terasa matang pulak bila aku dah form4. hehe. alooooooo tapi nanti kena amek result pmr dulu. tanak amek tak boleh ke? sebab aku tahu result dia mmg tak membawa sinar kebahgiaan langsung. hampehh! haha. hurmm takut pun ada gak nie. apalaa aku nak jawab ngan abah kalau dapat result teruk. mau aku tak balik rumah nanti kang. haha. tapi hopefully tak lah dapat result yang teruk sangat. aminnn~ hehe. kla baii :)

baju baru kitewww. hewhewhew



muka aku sumpah cam beruk. soo aku crop