attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Thursday, October 20

.

haiiii ! :) ermm , sebenarnyaa aku tengah sedih plus sentap . nak nangis boleh tak ? hmm takpa la . sayang air mata . haihh . apa la aku nie , suka sangat bertepuk sebelah tangan . walaupun dia tak cakap pape tapi aku tahu yang dia dah tak suka aku lagi . he doesnt tell me , but he shows me . padan muka kau eyra :') okay seriously i need a shoulder to cry rite now . mummyyyyyyyyyyyyyyy ! -.- maaf , aku memang masih budakbudak lagi . not mature enough . cerita aku mmg VSS . very sad storyyy :( takpa laa . masalah aku biar aku je yang tahu and biar aku je yang selesaikan . kalau citer nanti korang akan cakap macam nie "eeeii! tah pape gilaa minah nie . sakai je" trust me . mesti korang akan cakap macam tu soo better aku tak payah citer :DD *chinggg! haha .

haii ! saya lah bini superman :)





guyss . tadi wa dapat hamper besar punyaaaa ! alooo gamba bobo tak masuk lagi laa . nanti dah masuk baru wa update . boiboii !