attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Tuesday, August 9

pot pett pot pett

heyyoooo ! korang lapar takk ? lapar ? heeee . aku tak punn :DD tapi hauss jee :'( nie semua angkara budak2 kelas aku yang sengal . ditambah pula dengann bobo , haifa and yus . hehhh ! dorang buat tekak aku rasa kering gila sebab hari nie hari yang penuh dengan ketawa bagi akuu . tadi dalam kelas ada pertunjukkan "gay boy" eeeuwww ! *gedik sikit* gelinyaaa akuu . hehhh ! semua budak laki sakai . takda taste ke haa ? laki pun kau nak jugak . tapi sebenarnya aku tak rasa geli pun , rasa kelakar ada lahh . sebab budak kelas akuu .. *chingg!* happening :DD #aku tak tahu kenapa perlu ada perkataan "chingg" tuu . takpa laa , bagi suspen sikit . sikit jee , tak banyakk . soo abaikan yg tuu . habis satu kelas dah jadi mcm padang marathon . kelas akuu iaitu 3kempass *nak bangga sikit sebab kelas aku selalu menang kelas terbersih* abaikan k smbung balikk . memang tempat untuk mengasah bakat anda untuk menjadi seorang olahraga yang ternamaa lagi termashurrr! . cehh poyo jee . sampai ada yang lari keluar kelas turun bawahh , pastu tak tahu dah dia lari ke mana . tak dapat dikesan . haha ,


tadi kat bustop pulakk aku buat tambah dosa je tauu . ishhishhishhh ! dengan bobo lahh . kita org kutuk kutuk orang . heee , jahat kann ? tapi tade lah ramai sgt yang kita org kutuk . yang kena kutuk paling kaww kaww punyaa sorang abang niee . *yaksss* okayy , sesi perbicaraan dia rahsia kann . haha . alaa macam tak biasa je kena kutuk . aku sendiri pun selalu kena kutukk . kottt . aku tak tahu tapi aku rasa yee . dengan siapa i dont know . tapi kesah apa ann ?enjoy sudaa :DD  bas aku pulak amik gilaa lmbt soo makin bertambah la dosa aku dengan bobo . haha , astagfirallah'alazimm . *insaf sekajap* pastu gila aku datang balik bersama dengan haifaa . tahu laa aku comel , suka sangat kacau tauu . finee ! buat buat tak dengar -.- okay la , sebenarnyaa aku da lapar tahap gila antarabangsa dah nie ! kbaii .

terasa comel pulak bila naik benda alah niee , wheee :DD dahh , jangan jeless :PP