attitude of mine :)

fun to be MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace MySpace ME ! :D

Tuesday, October 11

hai blog aku yang tersayang . aku rindu kauu :( lama dah tak jumpa kau . sorry abaikan kau kejap . hee . banyak sgt citer aku nak citer kat kau . okay first , aku dah lega sebab dah habis PMR . tp nak tahu smething takk ? aku pun sbnrnyaa takut jugak dengan result aku . eerrr , harap tak seteruk yang aku sangka kan ,. yelaa . aku mana study hard -.- belajar pun satu hapa tak masuk .. okay takpa la . lupa kan . benda dah lepas . kalau menyesal bukannya boleh buat balik kann ? :DD soo enjoy je sekarang nie .

hurmm . pasal love story aku ? caittt ! aku mana ada love story . VSS ada la . very sad story . haihh . bila lah aku akan lupa kan dia . hurmm . nak cakap aku suka dia pasal dia baik ?? sape cakap dia baik ? dia jahat . tp tak payah lah bgthu jahat dia tuu . tp tak sangka dia macam tu . okay lupakan . nak cakap aku suka dia pasal dia handsome ? hmm , memang dia handsome gila vavi . tpi  aku rasa bukan tu sbbnya . nak cakap dia pandai ? orang lain pun pandai jugak . nak cakap sebab dia kaya ? aku sendiri tak tahu dia kaya ke takk . haihh . eyra .. eyra .. apalah nak jadi dengan kau nie . aku selalu call dia . tp tak lah selalu sangat . dalam seminggu tu 3, 4 kali kott . kott laa . tp kdg2 rasa macam aku cakap dengan pokok . mesti dia bosan cakap dengan aku . tpi dia tak tahu sebelum aku nak call dia tu berapa juta kali aku pikir nak call ke taknak . nak block dia kat fesbuk supaya aku takkan tengok dia kat home aku lagi tapi tak sampai hati pulak . aku nie baik tahuu . korang je tak tahuu . hee :D ehh jap! amende aku citer niee??! -.- mesti korang rasa macam tah pape je aku nie kan sebab citer pasal bende yang dah basi lagi berkulat nie . aku pun tak tahu nape aku citer . tangan aku yang bergerak sendiri i guess . hmm , takpa la . abaikan kan jela apa aku cakap dari atas sampai bawah . sebab takda sape pun paham aku . sekarang aku selalu citer apa yang aku rasa dekat Allah :) sebab Dia yang paham aku . kalau citer kat korang bukannya paham . aku kena kutuk ada lah -.- kadang2 rasa macam nak terjun bangunan pun ada . takk maksud aku bukan bunuh diri lah ! tak baik . dosa besar . aku just nak hilang ingatan so then aku boleh hidup dengan life yang baru and tak payah ingat dia lagi .  but nanti aku terpaksa lupa korang sekali :/ sorry guys . kenapa aku cakap macam benda nie nak jadi kenyataan? -.- okay okay , sebelum merepek aku semakin berleluasa , aku ends here . baii . maaf kalau post aku nie tah pape . aku tahu . nak delete tpi macam malas so biar kan jela . baii ! :D